Darmowa dostawa od 299 PLN

Metody płatności

Zasady płatności - Valezafit

Zasady płatności w sklepie internetowym Valezafit

1. Dostępne metody płatności

W sklepie internetowym Valezafit oferujemy następujące formy płatności:

  1. 1.1. Szybki przelew internetowy – realizowany za pośrednictwem renomowanych operatorów płatności online, zapewniających najwyższe standardy bezpieczeństwa.
  2. 1.2. BLIK – płatność przy użyciu aplikacji bankowej obsługującej BLIK.
  3. 1.3. Płatność kartą płatniczą – akceptujemy karty Visa i Mastercard.
  4. 1.4. Płatność za pobraniem – płatność gotówką lub kartą u kuriera lub w paczkomacie przy odbiorze zamówienia.

2. Realizacja płatności

  1. 2.1. Płatności online realizowane są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybkie przetwarzanie zamówienia. W przypadku opóźnień w potwierdzeniu płatności online, Kupujący zostanie poinformowany o statusie zamówienia.
  2. 2.2. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu.

3. Bezpieczeństwo transakcji

  1. 3.1. Wszystkie transakcje dokonywane w sklepie internetowym Valezafit są szyfrowane za pomocą protokołu SSL, co zapewnia poufność przesyłanych danych.
  2. 3.2. Dane dotyczące płatności (np. numer karty płatniczej) są przetwarzane wyłącznie przez certyfikowanych operatorów płatności, zgodnie z obowiązującymi standardami PCI DSS.
  3. 3.3. Sklep Valezafit nie przechowuje danych karty płatniczej ani innych poufnych informacji związanych z płatnościami.
  4. 3.4. W razie naruszenia bezpieczeństwa u operatora płatności, sklep poinformuje Kupujących o potencjalnym ryzyku zgodnie z RODO.

4. Płatność za pobraniem

  1. 4.1. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty w momencie odbioru zamówienia.
  2. 4.2. Należność można uiścić gotówką lub kartą, o ile kurier lub wybrany paczkomat obsługuje płatności kartą.
  3. 4.3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówień z płatnością za pobraniem w przypadku wątpliwości dotyczących ich autentyczności.

5. Zwroty i reklamacje

  1. 5.1. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego w terminie 14 dni, sklep dokona zwrotu płatności w takiej samej formie, w jakiej została dokonana pierwotna płatność, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na inną formę zwrotu. Jeśli zwrot w tej samej formie nie jest możliwy, sklep uzgodni z Kupującym alternatywną metodę zwrotu.
  2. 5.2. Zwroty za zamówienia opłacone za pobraniem realizowane są na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego. Kupujący jest zobowiązany do podania poprawnych danych do przelewu zwrotnego. W przypadku podania błędnych danych sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie zwrotu.
  3. 5.3. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od momentu zaakceptowania zwrotu przez sklep.

6. Problemy z realizacją płatności

  1. 6.1. W przypadku problemów z dokonaniem płatności online, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@valezafit.pl.
  2. 6.2. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku płatności w ciągu 48 godzin od jego złożenia (nie dotyczy płatności za pobraniem). Kupujący zostanie powiadomiony o anulowaniu zamówienia.

7. Zastrzeżenia

  1. 7.1. Sklep Valezafit nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z problemów technicznych po stronie operatorów płatności lub banków Kupujących.
  2. 7.2. W przypadku podejrzenia nieautoryzowanego dostępu lub oszustwa w związku z płatnościami, sklep podejmie działania mające na celu ochronę Kupujących oraz poinformuje odpowiednie organy ścigania. Kupujący może zostać powiadomiony o podjętych działaniach.

8. Zmiany w zasadach płatności

  1. 8.1. Sklep Valezafit zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych zasadach płatności.
  2. 8.2. O wszelkich zmianach Kupujący zostaną poinformowani za pośrednictwem strony internetowej sklepu.